Amerex

Obchodní podmínky společnosti AMEREX trade s.r.o.

1. Úvodní ustanovení a kontakty

1.1 Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi společností AMEREX trade s.r.o. (dále jen „Dodavatel“) a odběrateli nakupujícími na IČO (dále jen „Odběratel“).

1.2 Smluvní vztahy se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. Tyto podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Pravidla a rozsah záručního servisu jsou součástí faktury ke zboží.

  • Obchodní firma: AMEREX trade s.r.o.

  • IČO: 25388461

  • DIČ: CZ25388461

  • Sídlo: Mitrovická 214/459, 724 00 Ostrava – Nová Bělá, Česká republika

  • Zapsáno v OR: Krajský soud v Ostravě, oddíl C, vložka 17029

  • E-mail: office@amerex-gastro.com

  • Tel.: +420 777 610 731

  • Web: www.amerex-gastro.cz

2. Definice a rozsah použití

2.1 „Zařízení“ znamená stroje, přístroje a další vybavení dodávané Dodavatelem.

2.2 Tyto podmínky se vztahují na nákupy podnikatelů a právnických osob na IČO a nepoužijí se na spotřebitelské smlouvy.

3. Povinnosti Odběratele při užívání zařízení

3.1 Odběratel je povinen řídit se návodem k obsluze a záručním listem a dodržovat zásady hygieny a sanitace.

3.2 Veškerá seřízení a zásahy smí provádět pouze autorizovaný technik Dodavatele.

4. Záruční podmínky – základní záruka 12 měsíců

4.1 Záruka opravňuje Odběratele k bezplatnému odstranění závad vzniklých v záruční době v důsledku výrobní nebo materiálové vady.

4.2 Základní záruka v délce 12 měsíců platí při používání zařízení v souladu s návodem.

4.3 Záruka se nevztahuje zejména na:

  1. závady způsobené nesprávnou manipulací nebo použitím v rozporu s určením,
  2. mechanické poškození a zásahy neautorizovaných osob,
  3. běžně opotřebitelné díly a spotřební materiál, například gumová těsnění, skla, hadičky, plastové díly, žárovky, doutnavky a kontrolky.

5. Prodloužená záruka + 12 měsíců

5.1 Prodloužená záruka se vztahuje na nemechanické konstrukční prvky zařízení.

5.2 Prodloužená záruka se nevztahuje na:

  1. tepelné spirály a hořáky,
  2. ovládací, regulační a bezpečnostní prvky související s ohřevem,
  3. únik chladiva z chladicích agregátů, který se neprojeví v prvních 12 měsících provozu.

6. Údržba, provoz a ztráta záruky

6.1 Zařízení vyžaduje pravidelnou údržbu a servis.

6.2 Odběratel je povinen neprodleně kontaktovat Dodavatele při jakékoli změně výkonu nebo kvality zařízení či produktů z něj vycházejících.

6.3 Za zanedbání údržby se považuje zejména zavápnění tepelných jednotek a zanesení mřížek chladicích agregátů. Tyto skutečnosti mohou vést ke ztrátě záruky.

7. Uplatnění reklamace

7.1 Reklamace se uplatňuje písemně na kontaktech uvedených v kapitole 1 s přesným popisem závady.

7.2 Odběratel je povinen doložit doklad o nákupu od AMEREX trade s.r.o. obsahující název zařízení a sériové číslo.

7.3 V záruční době Dodavatel bezplatně opraví závadu nebo vymění vadnou součást.

7.4 U velkoobchodních prodejů Dodavatel po dobu 12 měsíců bezplatně dodá vadný díl. Práci servisního technika v takovém případě hradí Odběratel.

7.5 Zásah jiné než autorizované osoby má za následek ztrátu nároku na záruční servis.

8. Způsob provedení oprav a náklady na dopravu

8.1 Záruční i pozáruční opravy se provádějí dílenským způsobem po doručení zařízení na adresu Dodavatele na náklady Odběratele.

8.2 Bezplatný servis zahrnuje poskytnutí náhradních dílů a práci servisního technika. Doprava na místo opravy se účtuje dle platného ceníku Dodavatele ke dni opravy.

8.3 Požaduje-li Odběratel opravu v místě instalace, hradí dopravu technika v plném rozsahu.

8.4 Zařízení k záruční opravě je přijímáno pouze v originálním balení.

9. Pravidelné servisní prohlídky

9.1 Odběratel je povinen objednat pravidelný servis minimálně jednou za 12 měsíců provozu.

9.2 Nesplnění povinnosti podle bodu 9.1 vylučuje odpovědnost Dodavatele za zhoršení kvality a výkonu zařízení i za následné poruchy či výpadky.

9.3 Roční prohlídka zahrnuje základní kontrolu, seřízení a vyhodnocení stavu zařízení. Technik vystaví montážní list s doporučením dalšího postupu. Prohlídka je zpoplatněna dle aktuálního ceníku.

9.4 Nezáruční závady lze po dohodě odstranit za úplatu. Závady záručního charakteru budou odstraněny bezplatně.

10. Závěrečná ustanovení

10.1 Dodavatel je oprávněn tyto podmínky měnit. Aktuální znění je účinné dnem zveřejnění a použije se na budoucí smlouvy.

10.2 Neplatnost nebo neúčinnost jednotlivého ustanovení se nedotýká platnosti zbývajících částí.

10.3 Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1. 1. 2025.

Všeobecné servisní podmínky služeb AMEREX trade s.r.o.

Tyto podmínky upravují poskytování servisních služeb společností AMEREX trade s.r.o. (dále jen „Dodavatel“) a jejich využívání zákazníkem (dále jen „Objednatel“).

1. Předmět servisních podmínek

Servisní podmínky se vztahují na servisní výkony prováděné u Objednatele a na dílnách Dodavatele v Ostravě a Praze. Přijetím přístroje do opravy nebo objednáním servisních služeb u Dodavatele se rozumí odsouhlasení opravy či montáže podle těchto servisních podmínek.

2. Záruční opravy

Záruční opravy se provádějí po předložení platného záručního listu a řídí se všeobecnými záručními podmínkami. Záruční list je nedílnou součástí dokladu o nabytí zboží (viz druhá strana faktury za zboží a služby). Na případné vady opraveného předmětu poskytujeme záruku 3 měsíce na práci a 6 měsíců na materiál od data převzetí předmětu opravy. Záruka na opravu a montáž se poskytuje pouze v rozsahu výkonů uvedených v servisním listu. Při reklamaci je nutné servisní list předložit.

3. Předběžná cena

Předběžná cena, tedy hrubý odhad bez DPH, může být překročena nejvýše o 20 %. Nad tuto hodnotu pouze s dodatečným souhlasem Objednatele.

4. Vyzvednutí opraveného přístroje

Objednatel je povinen vyzvednout opravený přístroj do 1 měsíce od ukončení opravy. Pokud tak neučiní, má Dodavatel ode dne ukončení opravy právo podle § 656 odst. 1 občanského zákoníku účtovat skladné 50 Kč za každý započatý den až do vyzvednutí zakázky. Nevyzvedne-li si objednatel přístroj do 6 měsíců od ukončení opravy, je Dodavatel oprávněn přístroj podle § 656 odst. 2 občanského zákoníku prodat. Z výtěžku prodeje si Dodavatel započte náklady spojené s opravou a skladováním předmětu opravy.

5. Vydání opraveného přístroje a vrácení dílů

Opravený přístroj se vydává oproti potvrzení na servisním listu. U mimozáručních oprav Dodavatel na žádost Objednatele vrátí vyměněné díly dle rozpisu materiálu na servisním listu, s výjimkou repasovaných náhradních dílů použitých se souhlasem Objednatele.

6. Datum uskutečnění zdanitelného plnění

Datem uskutečnění zdanitelného plnění je datum ukončení zakázky. U dílenské opravy je to datum převzetí opraveného přístroje.

7. Platební podmínky

Servisní služby se hradí v hotovosti, není-li smluvně dohodnuto jinak.

8. Ostatní ujednání a součinnost

Objednatel poskytne nezbytnou součinnost k plnění předmětu smlouvy, zejména bezplatně zpřístupní prostory a služby nutné k provedení prací, například telefonní a internetové připojení a elektrickou či jinou energii. Dodavatel prohlašuje, že má u České pojišťovny sjednáno pojištění odpovědnosti za škody způsobené jemu nebo třetím osobám při realizaci podnikatelské činnosti dle živnostenských oprávnění na pojistnou částku 500 000 Kč.

Pokud bude na přístroji provedena pouze diagnostika závady, bude fakturován čas nezbytný k tomuto úkonu. Přístroje na pohyblivý přívod, tedy nepřipojené napevno na média, se podle záručních podmínek opravují výhradně na dílně. Pokud Objednatel vyžádá zásah u sebe, budou mu náklady na dopravu a jízdné technika fakturovány dle ceníku, a to i v případě uznané záruční opravy.

Do zaplacení celé částky zůstávají dodané přístroje nebo materiál ve vlastnictví Dodavatele. Po vydání předmětu opravy nese Objednatel hmotnou odpovědnost za věc. V případě prodlení se zaplacením faktury bude kupujícímu účtována smluvní pokuta 0,1 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení podle § 369 obchodního zákoníku. Nároky na náhradu škody a na vydání bezdůvodného obohacení tím nejsou dotčeny.

Dodavatel a Objednatel se zavazují řešit veškeré spory smírnou cestou. Nedoberou-li se řešení vzájemným jednáním, budou postupovat podle příslušných právních předpisů.

Upozornění

  • Ceny se mohou regionálně a smluvně lišit. Ceny náhradních dílů se mohou v průběhu roku měnit dle cen výrobců.

  • Některé přístroje mohou krátce po opravě hlásit požadavek na vyčištění nebo odvápnění. Na tuto skutečnost nelze uplatňovat záruku na opravu, pokud to nebylo předmětem opravy.

  • Podmínky připojení pro námi dodávané přístroje předložíme na vyžádání. Přípojky musí být připraveny dle příslušných norem a jejich zajištění je v plné odpovědnosti Objednatele. Za škody způsobené nesprávnou přípojkou nebo médiem, například napětím v síti, jištěním elektrických rozvodů, tvrdostí a tlakem vody, druhem, rozvodem a ukončením plynu či odvětráním plynových spotřebičů, nese plnou odpovědnost Objednatel.

  • Některé přístroje mohou krátce po opravě vykazovat další závadu podobného charakteru, která nesouvisí s předmětem provedené opravy. Na tuto skutečnost nelze uplatňovat záruku, pokud tato závada nebyla předmětem opravy.

  • U přístrojů a výrobků, u nichž je požadováno použití chemických prostředků, budou zařízení seřízena na prostředky uvedené v příslušném montážním listu. Dojde-li k použití jiných prostředků, nelze uplatňovat záruku na opravu.

  • Budou-li výrobky nebo zařízení zaslány dopravní firmou z některé z adres Dodavatele, Dodavatel neodpovídá za škody způsobené přepravou. Náklady na dopravu takto sjednaných oprav nese Objednatel.

  • Bude-li zařízení převzato v neoriginálním balení, bude k ceně opravy připočteno balné nutné k bezpečné přepravě zpět k Objednateli.

  • AMEREX trade s.r.o. je držitelem certifikátů předních výrobců a servisní pracovníci mají platnou certifikaci k prováděným úkonům.

  • Náhradní díly jsou používány originální nebo výrobcem schválené náhradní díly.